22 September

En ganska varm dag men det är bara skönt. Vet inte riktigt vad jag ska uppdatera om men gör det i alla fall. Dagen har varit som en vanlig tråkig dag. Tåg, skola , lite mer tåg och plugg. Jag hoppas på att dom nya tågen kommer snart för dom som åker nu är lite högljudda och skabbiga. Har lite danska läxa till imorgon och det är faktiskt kul men samtidigt är jag lite osäker på mitt uttal men det blir nog bra. Dom har ändrat vårt schema med så nu börjar vi lite senare på torsdagar men vi slutar lite senare med men det blir nog bra. Nä nu ska jag gå och kolla på lite tv och sen blir det sängen. =)
Härlig bild ifrån Thailand. Längtar verkligen inte dit men typ en annan utlandsresa hade inte suttit fel. Kanske Los Angeles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0