Kan inte sova så jag bloggar lite

Två hårda veckor är förbi men faktiskt delvis roliga. Sista dagen var det riktigt hårt och jag vill bara falla ner på golvet och börja gråta men det gick bra. Ibland önskar jag att vi var en vanlig familj med föräldrar som hade 8 till 17 jobb (eller vad man nu jobbar), fyra veckors semester osv. Men sen idag när vi var nere och åt glass (jag, mamma och christoffer) så var jag glad över att heta ahlgren i efternamn. Jag såg alla andra som gick runt och hade semester eller sommarlov och jag kände att jag nog hade blivit alldeles för uttråkad att leva sådär. Allting går upp och ner. Just nu känns det mesta meningslöst. Ångest över det mesta här i livet. Men tiden brukar lösa ut och annat problem. Nu måste jag sova innan detta inlägget blir värsta skiten.
Bjuder på en otroligt fin bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0