En liten lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött men glad och taggad för nyår
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Det mesta går väl ner men bruna bönor är inte så gott. 
Kläder just nu: Naken
Musik just nu: Ingen
Vad sa du senast: Godnatt pappa
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Ehm svårt att välja men typ stenåldern, men helst stannar jag kvar i denna tiden.
Sommarplaner: Jobba, jobba, jobba, jobba, London ?
Fisk eller badkruka: Ganska mycket badkruka, men försöker så gott det går.
Saft eller alkohol: Saft 
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Soligt eller ett ösregn (med lite åska) mitt i sommaren. Det älskar jag.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En helikopter, bensin till helikoptern och en cheesburgerare.
Spelar du nåt instrument: Nej, dock hade jag velat spela gitarr. Då hade jag fått ligga mkt. Haha.
Morgon- eller nattmänniska: Helt klart nattuggla. Mycket hellre upp nu än klockan sex imorgon bitti.
Sparare eller slösare: Oftast sparare, men ibland får jag anfall och köper en massa. 
Bästa film: Hangover
Tror på liv på andra planeter: Ja helt klart
Kommer du ihåg din första kärlek: Självklart, mårten är en helt underbar kille.
Älskar du henne/honom fortfarande: Ja vi ligger här och myser för fullt.
Har du några homosexuella vänner: Nej inte vad jag vet. Men det kanske finns någon i hemlighet.
Tror du på mirakel: Ja.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja jag klarar de flesta människorna. Fast mina föräldrar kan jag gå lite utbrott på ibland. 
Ser du på kärleken som ett misstag: Ibland
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 15-18 st. 
Bio eller promenad: Beror på väder. Haha.
Är du kittlig: Ja lite.
Snarkar du? Ja det gör jag nog ibland.
Stjärntecken? Vattuman.
Rädd för insekter? Inte rädd precis men tycker dock det är jobbigt när det finns många och om de är mitt i ansiktet. 
Äckligaste insekten: Mygg
Största svaghet: Att jag är en mes. 
Det här är jag bra på: Lata mig, kolla på tv, äta godis, kissa. 
Bästa bok? Vet inte riktigt, gillar dock Harry Potter böckerna väldigt mkt. 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Att vara otroligt stark, men ändå kunna kontrollera det. 
Vad vill du jobba som? Som VD eller något annat där jag kan utveckla företagsidéer. (Shit vad seriös jag blev helt plötsligt) 
Chips, morötter eller godis? Just nu: morötter. Men oftast godis. 
Pizza eller hamburgare? Pizza. 
Skriver du dagbok? Nej.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Ibland är jag sugen på en tatuering, ibland inte. I så fall ryggen. 
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Är ett litet kontroll-freak. Så välstädat. 
Gungar du på stolen? Försöker inte. Men det är så kul hihi.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja det är en sak jag ska göra innan jag dör. (BTW mina coola grannar, vi borde göra en lista med saker vi vill göra innan vi dör.)
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger oftast.
Är du rädd för blod? Nej 
Saltar du på maten? Nej.
Gillar du att sjunga? Ja, måste ju visa min talang.
Anser du att du är stark? Nej, men jag hade velat vara.
Brukar du sola? Nej, jag bor i Sverige. 
Vad gör du om du får hicka? Hoppar fyra gånger. (Tack Disney Channel)
Röker du? Aldrig. 
Snusar du? Aldrig. 
Använder du knark? Ibland. Försöker att sluta. 
Kaffe, te eller inget? Inget. 
Har du en besatthet? Att gå på V-brunnar (?)

Kommentarer
Postat av: Sarah Carlsten

HA ETT GOTT NYTT ÅR! :D



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2011-12-31 @ 04:29:15
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/
Postat av: Eeeeellliiin

Vi ses efter nyår och gör en sån lista :D

2011-12-31 @ 09:56:06

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0