Mobilblogg

Försökte blogga på tåget på vägen in. Men internet är ju typ halvt dött på den sträckan. Så jag bloggar nu istället. Gick sådär på körning med pappa imorse. Men det gick desto bättre med körningen inne på skolan. Han berömde faktiskt mig och sa att ett körkort var ju inte helt omöjligt hahaha ... Känns bra !! Sen har jag sprungit längs gågatan för att hitta julklappar. Hittade till E och L men lite värre med familjen dock. Får hoppas det löser sig. Glömde beloppet vi hade bestämt. Men har för mig att det var typ 29 kr. När jag kommer till Skurup ska jag skynda mig till en restaurang för att köpa presentkort och sen ska jag hem :)

Här är en liten sneak peak på de högst oseriösa julklapparna !! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0