New Years eve

Då är det nyårsafton nu. Planerar att vara uppe lite till så att man kan sova länge så att man kan vara vaken länge sen, ja ni fattar.
Denna kvällen skulle egentligen jag och min fru kolla på lejonkungen eftersom jag inte har sett den eller ja i alla fall har jag inget minne av detta. Men när jag sa det till mamma igår kväll så sa hon att vi skulle iväg till farmor och äta middag. Då blev det lite problem. Jag som gärna ville se lejonkungen men men det finns ju fler dagar.
I alla fall så har jag då varit hos farmor idag, annars har jag inte gjort särskilt mycket. Kom på nu på kvällen att det hade suttit fint med en fluga till min nyårsoutfit. Men det kanske är lite sent ute. Letade i pappas saker men hittade inget, frågade Rickard men han hade ingen. Så ska kolla imorgon om de har någon nere i lilla Skurup. Annars får jag väl skita i det. Nu ska jag och Mårten kolla lite tv. Vi ses :)
En svart hade varit perfekt. För då matchar det mina byxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0