Soon Friday

Fick precis ett mail om att min kinesiska är inställd imorgon. Vilket betyder att jag bara har två lektioner imorgon. Känns väldigt bra. Jag börjar 12:50 men måste ändå vara på skolan vid 12 eftersom vi ska öva på en presentation vi har senare på dagen. Även om helgen är full med plugg så ska det ändå bli väldigt skönt.
På fredag ska jag nog hänga framför tv:en. Men på lördag kanske det blir lite övningskörning och en hel del plugg. Förmodligen ska jag ut till Simon på kvällen med så vi kan prata lite mer om hur det ser ut med vår 18-års fest. Sen på söndag ska jag träna. Det ska bli skönt. Fick även en inbjudan till en fest precis, skönt att det händer lite saker. Sen kanske inte nyår är helt kört heller. Men det är fortfarande väldigt osäkert.
Nu ska jag sluta skriva innan detta blir rena romanen. See yah !!
Vi är söta ... hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0