Trött Johan

Sitter här och är helt trött. Både vanligt trött och skoltrött haha. Alla i klassen är så jäkla slut just nu .. vi går på extra krafter typ. Men bara två prov och en redovisning kvar och sedan jäklar är det jullov. Även om hela mitt jullov kommer gå åt till trafikskolan och matematik. Men nä ska försöka ha lite ledigt med. Ska bli så jäkla skönt. Nu ska jag gå ut till Mårten och fortsätta plugga på min danska som jag har imorgon. Mårten är trevlig, ganska tyst av sig han ligger bara där i sin skål. Ska visa han för Christoffer som kommer hem nu till helgen. Han kommer säkert bli glad även den nya familjemedlemmen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0