Fototorka

Kameran ligger i väskan så det blir inte så mycket bilder just nu. Idag är jag väldigt trött efter en dag på gymnasiemässan och två lektioner. Imorgon blir det ingen gymnasiemässa för min del. Ska bli skönt att få sovmorgon. Annars måste jag nog plugga imorgon. Nästa vecka lär bli en helvetesvecka. Då ska vi både påbörja och avsluta vårt grupparbete om vårt företag. Dessutom har vi ett prov. Men det tänker vi inte på nu. Nu är det fredag !!! =)
Lägger in en fin bild på mig och min fru. Mobba inte våra kläder. Vi var de coolaste ungarna i sta'n ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahahaa naw så söta vi är! kommer ihåg att vi sålde stenar som vi hade plockat haha! minns att pappa köpte en för typ 5 spänn hehe!

2011-01-15 @ 15:41:49
URL: http://dudewatchthis.blogg.se/
Postat av: Linnéa

hahahaa naw så söta vi är! kommer ihåg att vi sålde stenar som vi hade plockat haha! minns att pappa köpte en för typ 5 spänn hehe!

2011-01-15 @ 15:42:34
URL: http://dudewatchthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0