Makarooonerr !!

Sitter och äter makaroner. Min mun har inte mått så bra den senaste tiden med förkylningsplidor och uppsvullen tunga men nu börjar det bli bra igen så nu kan jag börja äta normalt. Vilket betyder att jag äter alltid. Var inne i Limhamn innan och åt middag med familjen. Mamma och pappa har flyttat in där nu under helgen. Så Christoffer och jag hemma ... men han har gått och lagt sig för han ska jobb imorgon så jag sitter här helt lonely. Ganska skönt. Pratade med pappa innan idag. Blev mer jobb än vad jag hade väntat mig nästa vecka. Men det tar jag i ett inlägg imorgon. Nu ska jag äta vidare. Ha det gitt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0