Saturday

Ligger här och sjunger på mistletoe ... liksom wtf ? Haha jäkla tv-reklamer som letar in sig i hjärnan. Anyway så vaknade typ vid tio idag och satte igång datorn direkt för att börja plugga. Har haft ett stort grupparbete i 8 veckor och när allting ska avslutas nu så är det väldigt mycket att göra. Ska bi väldigt skönt när det är över .. och sen är det ju snart lov med. Imorgon ska jag jobba i Landskrona med min farfar. Känns ju verkligen spännande. Vi har så mycket att prata om. Haha nä men det ska säkert gå bra. Nu ska jag snart upp och äta frukost och sen tillbaka till plugget igen. Hoppas att jag blir färdig snabbt så jag får en ledig lördags kväll i alla fall =)
Projektet handlar om att göra en hemsida på engelska för turister. Man fick själv välja ett område inom öresundsregionen. Vi valde västra hamnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0