I miss you sometimes ..

Är väldigt trött nu trots att jag tog en liten sovstund på en halv timme efter maten. Har så sjukt mycket plugg att jag bara vill dö. Fast det mesta har redan varit. Har kinesiska prov på fredag och sen matte prov på måndag sen är vi lediga på tisdag och det ska bli skönt. Idag efter skolan så åkte jag till bilskolan och bokade in en test körning. Så jag ska köra på tisdag !!! Det är snart !! Jag som inte kan någonting. Och prick över i:et så är det en dubbellektion !! 80 min !! Men vi hoppas att det går bra. Sen efter det ska jag bestämma hur många lektioner jag ska ta.
Ha det bra vi ses brothers !!!
Det är en sån här bil jag ska övningsköra med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0