Monday

Har precis ätit upp min frukost. Lite senare än jag hade planerat men skitsamma. Ställde klockan på halv nio och sen kom mamma och väckte mig vid nio men alltså skit svårt att stiga upp. Så jag sov lite till och sen när jag vaknade startade jag datorn och har suttit och tittat på språkresor utomlands. Vill så gärna åka !!
I alla fall så igår var jag och såg filmen the Hunger Games. Den var riktigt grym !! Sjukt bra film !! Men den var längre än vad vi trodde så när vi skulle ta tåget hem så märkte vi att det sista tåget redan hade gått. Där stod vi med en biljett i handen och väntade som idioter. Så kollade vi skånetrafikens app och såg att sista bussen till Svedala går om 4 minuter. Så snabbt som f*n sprang vi till södervärn och tog bussen. Sen fick mamma hämta mig i Svedala =) Så jäkla fail !!
Nä men nu ska jag verkligen försöka skärpa mig och plugga lite.
See yah !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0