Sunday

Idag är det söndag och det känns verkligen som en typisk söndag för min del. Steg upp vid tolv tiden och var ganska slut haha. Igår så jobbade jag från fem på morgonen till midnatt. Men härligt ändå att få betalt den tiden man kör med. Även om jag var lite trött på slutet så var det ändå kul att köra. Alllting gick bra i munkvagnen hade jätte bra medarbetare.
Nu ligger jag i soffan och ska egentligen skriva klart min rättskunkskap uppgift som ska in imorgon men jag orkar inte riktigt. Men får väl ta och göra det. Klockan tre kommer Anna hit och ska hjälpa mig med matten. Känns kanske lite nervöst men ska bli så jäkla skönt att få hjälp. Är man efterbliven så är man. Kan väl inte jag hjälpa. Hellre att träffa Anna någon gång än att gå runt och ha ångest för matten vecka efter vecka. Dessutom är Anna jätte trevlig så det ska nog gå lysande.
Sen nästa sak jag har ångest över är Valborg. Vet inte alls var jag ska ta vägen och just nu orkar jag inte riktigt bry mig. Vill bara hoppa över den dagen. Men nä nu ska jag försöka ta tag i mitt liv. See yah bitches !!
Längtar till sommaren !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0