Livet tog slut på något sätt ...

Kan börjar med att säga att ni kan ignorera det förra inlägget. Ett gammalt inlägg som blev publicerat nu när jag gick in här.

Tänkte i alla fall skriva av mig lite om läget just nu. Sitter i köket och har precis ätit lite rester. Mamma och pappa har redan gått och lagt sig och vi vinkade hej då till Christoffer innan idag. Kändes konstigt när han har varit nere så länge. Men vi ser han snart igen.

Hela familjen är lite sliten efter jobb. Mamma och jag har varit i Trelleborg fredag, lördag. Sen idag så åkte vi och åt på 2:à sandbanken. Det var gott. Älskar mat. Äter typ mer mat än någonsin. Men sen kämpar jag ju också för att gå upp i vikt. Vill gå upp tio kilo innan julen. Får väl se hur det går. Kanske lite orimligt. Men jag ska försöka i alla fall.

Lade mig i sängen idag när vi kom hem för jag skulle plugga matte. Slutade med att jag somnade. Har en del tal kvar att göra så får göra det på tåget imorgon. Börjar 9:35 imorgon så det är inte så farligt. Så skönt att det är 35 och inte 30. För då kan jag ta ett tåg senare och får sova en halvtimme längre.

Är helt orolig med över skolan. Känns som alla kurser kommer bli helt svåra nu i trean. Sen är jag helt osäker på om jag läser för många kurser eller om jag klarar det. Sen är jag lite smått arg på vår rektor med som har lagt kurser så att de krockar med varandra. Min kinesiska och danska ligger samtidigt. Sånt skit !! Han bara: Ja men man får ju välja. Äsch skit på dig rektorn jag vill läsa båda två !!!!

Detta blir värsta långa inlägget men ni behöver inte läsa om ni inte vill. Tänkte gå och borsta tänderna nu och sen ska jag försöka sova.

Ska försöka blogga lite flitigare nu. Kommer säkert skriva ett par djupa inlägg om mitt liv. Då det är 3:e året och jag har redan panik över mitt liv. Men nu orkar jag inte skriva mer. Det får vi ta i ett annat inlägg :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0