Julen is över

Då var julafton över och snart juldagen med. Är nöjd med mina klappar och tomten kom med. Blev så glad.

Gick upp och tränade imorse med. Så jäkla lycklig jag kände mig efteråt. Har ju inte tränat på några veckor på grund av sjukdom så det var så jäkla skönt att äntligen få komma tillbaka. Gick runt och log hela vägen hem.

Sen tog familjen en runda i byn på typ en timme så det var skönt också. Nu har R och V precis lämnat oss och skulle vidare. Vi ska käka lite julmat och sen är det Victoria Secret ikväll.

Ska nog sova ganska tidigt ikväll är väldigt trött och imorgon väntar en familjedag som vanligt. Tror vi skulle åka skridskor och bowla. Ville ha med min flickvän men det ville inte hon. Saknar henne.

Nu ska jag äta chokladtomte. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0