2012

Då var det första dagen på 2012 och vi kan börja räkna ner dagarna som vi har kvar att leva. Nyår var faktiskt riktigt roligt. Skönt att allting gick bra.

Idag har jag bestämt att detta är sista dagen som jag kan slappa. Sen är det dags att sätta igång med saker och ting. Måndag till fredag i nästa vecka så ska jag ställa klockan på morgonen så jag kommer upp och sen ska jag plugga. Jag ska också komma tillbaka till träningen. Har saknat den.

Men det som är det värsta nu efter nyår är att alla har bestämt sig för att bli nyttiga och träna så där brukar vara alldeles för mkt folk där nere. Men men det ska nog gå bra :)

Men nu ska jag bara ligga i min säng och kolla tv. Ha det fett !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0