Last call

Precis när bommarna har gått ner så hör jag att jag får ett sms. Det är ganska kallt ute så jag tänker att jag kan vänta och kolla tills jag har kommit på tåget. Men så ångrar jag mig och tar ändå upp och kollar och vilken tur. För där står nämligen att vår första lektion är inställd för läraren är sjuk. Glad för lektionen är inställd men lite sur för att de inte kunnat skicka det lite tidigare. Men mest glad för att jag tog upp mobilen och kollade.

Nu är jag hemma igen men snart ska jag gå upp igen haha. Men orkade inte stå där och frysa så lika bra att gå hem :-) Nu ska jag spela lite spel på mobilen :-p

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0