Mexico here I am

Klockan har precis slagit 5 på kvällen här nu och hemma är den väl runt midnatt. Så nu har vi precis haft vår första hela dag i Mexico. Det är helt underbart här. Vattnet och stranden är som i en film och det är underbart med värme. Resan hit gick väl sådär men det tycker jag alla mina flygplansresor gör. Mådde illa och min mage blir jätte bubblig (haha som när Björn rånar pizzerian) sen får jag värsta huvudvärken och öronen ska vi inte snacka om men förutom det och en till sak så gick nästan allting toppen. När vi kom fram till Miami och skulle till nästa plan fick vi stressa en del men det gick bra tillslut.
Så idag har dagen spenderats på stranden. Så jäkla härligt. Vi har precis tagit en cykel tur för att se lite saker utanför hotellet och handla lite vatten. Har tyvärr inga bilder på datorn än men det kommer någon dag. Kanske inte blir så jätte många inlägg denna resan eftersom det bara finns internet på speciella platser.
Bjuder på denna underbara bilden. Sitter i någonslags bar just nu och dricker drinkar. Jag vet alkoholfritt FTW !!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Elin

hahaha stackare med magen och det! Lycko dig här hemma är det -4 idag grått kallt ja man kan ju säga att det är självmordsväder! Tack för smset förresten! Ta ett järn tequila och skippa de fruktiga drinkarna om man ska uppleva mexico på det riktiga sättet!ADIOS AMIGO!

2012-01-28 @ 13:57:17

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0