Home again

Äntligen hemma igen. Det är skönt men samtidigt på ett sätt känns det konstigt att inte vara med och jobba när alla de andra jobbar. Men ge mig en dag hemma sen vill jag aldrig tillbaka till jobbet igen haha man vänjer sig snabbt. Bilen gick i sönder när vi var på väg hem igår. Stannade mellan Veberöd och Skurup. Sen fick vi bogsera bilen hem. Rickard kom och hjälpte oss. Jag bogserade för första gången i mitt liv. Sjukt läskigt. Ska i alla fall ha en rolig helg. Vet dock inte om jag går på festen på lördag eller skiter i det :-p får se hur det blir. Nu ska jag försöka ta mig upp från sängen. Har mkt att göra idag men pallar typ inte haha. Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0