Kan ikke sova

Klockan börjar närma sig två och Johan kan inte sova. Det kan ju bero på att jag de senaste dagarna har vänt en del på dygnet. Men ändå.

Ligger och tänker på min avslutning och Elins student hela tiden. Enligt prognoserna ska det regna men hoppas ändå på att precis när hon står på trappan så är det typ uppehåll. Snälla Gud. Bara i tio minuter. Haha alltså det är helt sjukt, jag är helt spänd och det är inte ens jag som ska ta studenten. Jag ska liksom bara titta på. Haha helt sjukt !! Ibland tror jag att DTMs känslor är sammankopplade på något fräsigt sätt. Haha xD

Fick precis fyllesms från Robin. Känns ju bra. Om han inte kommer till avslutningen imorgon så ska jag slå ner honom.

Är helt orolig över tågen imorgon med. Dom får verkligen inte strula. Tänk missar jag utsparken på grund av det. Fan vad hemskt.
Ska försöka sova nu.

God natt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0