Nationaldag

Idag är det nationaldag och jag är ledig. Haha vaknade klockan halv ett med gott samvete. Hade sovit i tolv timmar då och det var så jäkla härligt. Sen chillade jag rundor ett tag innan jag gjorde pastasallad som jag gjorde till lunch/frukost.

Är ensam hemma igen eftersom mamma åkte till Sweden rock imorse och C och pappa har varit där sen i måndags. Vi hoppas att det inte regnar för mkt på dem.

Annars så håller jag på att städa rummet. En jäkla storstädning in i lådor och allt. Försöker alltid få lite ordning nu när man kan kasta ut alla skolsaker. Dessutom har jag skapat en ny låda som heter framtiden. Hittade så många resebroschyrer och universitetsbroschyrer i mina lådor så skapade en egen liten låda där jag kan ha sånna saker. Har redan ångest över tiden efter gymnasiet. Men det är ju ett år kvar så jag har en del tid kvar att bestämma mig vad jag ska göra. Just nu är jag jäkla sugen på att dra ut i världen. Tror aldrig att man kan bli helt redo för det men just nu är jag så redo man kan bli :-p

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0