Power dagar

Tisdagen var en bra powerdag. Jag började med att lämna alla böcker i skolan och ta ett sista farväl av själva skolan. Ses om några månader. Jag vet att jag är störd men kommer faktiskt sakna skolan en del. Alltså bara själva atmosfären haha, gillar att hänga där.
I alla fall så när jag kom hem så tränade jag och hjälpte jag mamma och handla. Sen när jag kom hem tvättade jag bilen. Sen idag så tog jag en lång sovmorgon. Sen har jag städat rummet. Skulle egentligen städa hela huset men hann bara med mitt eget rum. Men har ju inte tid med allt här i världen. Sen åkte jag med min babe till Ystad. Vi skulle leta wraps men dom var borta så vi handlade godis istället. Och elin om du läser detta så hade vi riktigt roligt !!
Nu ska jag väl snart sova. Haha pallar inte riktigt bry mig om någonting längre. Bara flyter rundor lite överallt. Fick reda på mitt mattebetyg nu precis också. Så jäkla glad. Där satt den. Även om det inte är fullpott så är jag ändå nöjd. Nu kan jag ta sommarlov med gott samvete.
Ha det bra !! BYE !!
Sommaren är påväg !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0