Rubrik

Hade världens grymmaste fest igår. Sjukt kul. Men har haft träningsvärk typ hela dagen igår. Haha dansade nog iväg typ 5 kilo eller något.
Idag har jag legat i sängen typ hela dagen och pluggat teori. Mamma hade förhör precis och det kändes bra men samtidigt så vet man ju inte riktigt. Ibland så kommer det så konstiga frågor. Hoppas att det går bra.
Jag börjar bli lite nervös. Men jag är typ mest nervös för att jag inte hittar dit. Får väl lite på min iPhone. eller något.
Nu ska jag dricka lite smoothie, äta polly och kolla på wallander. See yah !!
Längtar tills det blir lite varmare så att vi kan köra lite luffning och cykla och handla bullar på Algots. hahahahahha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0