Tankar i huvudet, 45 min kvar

Är glad, vet inte varför, undrar varför jag är glad. Knappast så att jag borde vara det. Kanske blir det när jag blir nervös. Vet knappt hur jag själv blir när jag är nervös. Har ont i magen i alla fall. Hade ont i hjärtat innan men det gick över. Mådde riktigt illa innan med men det börjar gå över nu. Fast sen kommer det tillbaka igen. Vet inte alls hur detta går. Kommer inte klara det, kommer klara det, kommer inte klara det, kommer klara det precis, kommer inte alls klara det. Vi kommer köra och krocka. Förkyld med. Kommer rinna från näsan hela tiden. Men skit i det. Skit i hur jag ser ut, skit i hur jag luktar, skit i om mitt hår ligger fel, om jag blir varm, om jag kissar på mig. Allting handlar om bilkörningen. Bara bilkörningen. Allt ska sitta !! Allt !! Jag ska inte missa ett skit !! Inte en fucking människa, inte en bil, cyklist, döda vinkeln, blinkers !!! Ingenting !! Allt ska sitta perfekt !! Jag ska klara det !! Det är fan dags för mig att fixa detta nu !! Nuuuuuuuu !! Detta klarar jag !! Finns inga andra alternativ !! JAG SKA KLARA DET !! Fan jag kommer inte klara det .... Känns som jag ska döö !!


PS. Jätte tråkigt inlägg men ni behöver inte läsa. Vill bara ha ut mina tankar någonstans !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0