Livet flyter

Jag vet att jag kanske har varit lite deppig och negativ på sista tiden men nu känner jag att livet flyter och allting är så jäkla härligt. Valborg blev lyckad, även om jag trodde där ett tag att det skulle bli skitdrygt. Och i skolan börjar allting ljusna lite. Fick hjälp av Anna med matten igår med och det är så härligt. Hon känns mer som en kompis än som en lärare och så slipper jag ha ångest.

Hela familjen ska jobba i helgen men själv har jag valt att stanna hemma. Ska plugga en hel del och sen måste jag sova ut. Sen ska vi ha DTM-kväll med !! Ska bli kul :)

Men nu ska jag plugga vidare ute i skogen. Så jäkla härligt !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0