Mirror on the wall, here we are again

Idag är det onsdag och denna veckans sista skoldag även om det blir plugga alla lediga dagar med precis som vanligt. Förutom på fredag tror jag för då ska jag och mamma in till malmö och köpa upp hela staden.
I alla fall så har jag pluggat matematik hela förmiddagen och kommet en liten bit framåt men det är svårt. Sen så har jag kollat på BB och käkat lunch. Så jäkla kul med Freeze vecka. Älskar att de körde Freeze när Amandus och Camilla är inne i guldrummet haha.
Nu ska jag snart iväg till skolan. Har en lektion idag och det är matte. Börjar halv tre och slutar halv fyra. Ganska lagom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0