Tuesday - 24 days left

Idag hade jag bara en lektion så började vid tolv tiden. Hade tyska och sen slutade jag. Gick och åt på China Box med polare och käka lite glass. Härligt !!
Hade tänkt plugga matte men har inte hunnit eller ja orkat. Om typ en vecka är det nationella och jag måste sätta högre än G annars är jag tiiieeep körd. Men jag jobbar hårt. Work Hard.
Köpte en keps i skolan idag med. Första gången de sålde kepsar på skolan så det var kul. På reklamen som de har satt upp på skolan står det att man får ligga om man har en keps. Så ja jag sitter här och väntar hahah.
Ska främst ha den när jag jobbar eftersom jag inte riktigt passar i keps annars.  Imorgon har jag bara en lektion också. Har matematik. Men ska stiga upp tidigt ändå och plugga matematik.
Men nu ska jag hoppa in i duschen. Vi ses :)
Ja jag försökte se hård ut på bilden. Gick väl sådär känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0