Friday night !!! Yeah !!! Wow !! Party !!

Ligger i min säng såhär en fredag kväll. Har mått dåligt sen i onsdags men har ändå gått till skolan. Men i morse när jag vaknade så funkade det verkligen inte. Sjukanmälde mig och sen ringde jag doktorn. Eller ja jag ringde mamma först som tvingade mig att ringa doktorn. Hatar verkligen att gå till doktorn.

Doktorn sa i alla fall att jag hade förmodligen halsfluss och skrev ut tabletter som jag ska ta i tio dagar. Om jag inte känner mig bättre inom en vecka skulle jag åka tillbaka till doktorn för då kunde det vara körtelfeber !!
Så ja jag smittar i 3-4 dagar till och kan inte fira 3 månader tillsammans med min underbara flickvän nu i helgen. Får damp !!!! Sug min *** !! Ja typ lite sånt!!

Det är så drygt att bara ligga här och glo !! Hej hopp !!

Puss !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0