Friday !!!!

Äntligen fredag. Så skönt. Hade bara en lektion idag som vanligt. Sen bar det av hemåt i regnet. Nu sitter jag här och håller på att packa ihop min väska. För om några timmar är det dags att bege sig mot Kstad. Som jag har längtat. Ska bli så underbart att få pussa på min älskling igen. 
 
Men först så kommer Elin över här så ska hon få sin present. Fyllde år för några veckor sedan men jag är lagom seg. Hoppas i alla fall att hon blir glad. Det är så sjukt svårt att hitta på presenter tycker jag men men det får gå som det går. Om hon är missnöjd får hon väl slå ner mig. 
 
Jag har börjat längta till studenten sjukt mycket på senaste tiden. 245 dagar kvar. Läskigt, spännande, KUUULL !! Ska festa så jäkla mycket dem sista veckorna haha. Längtar. 
 
Jag är hemma på söndag igen. Glöm inte heja på Oscar ikväll på X-factor. (Han och hans bror går på min skola, typ därför jag är så engagerad haha.) 
 
Ha det feeett breeess !! 
 
Bjuder på lite fina bilder på mig og mine venner. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0