It's been a while

Var ju ett tag sedan jag skrev här nu men har haft fullt upp. Nu tänkte jag uppdatera lite smått. Tänkte ta allting i snabba meningar. Såg Johan Glans. Sjukt rolig. Längtar till Februari. Va uppe i Växjö med mormor och morfar. Deras present. Dem ville ha en utflykt med barn och barnbarn. Det var trevligt. Hoppade av i Kstad. Vägen ner. Gick ut med hund, hämtade hennes mamma. Sen tog vi tåget till Skurup. Dagen efter. Firade mamma och pappa. Gamlingar. Min andra halva träffade släkten. Gick bra. Skönt att ha henne med. Känns mer och mer seriöst. Undra hur starka ens känslor kan bli? 
 
Jobbig vecka. Massa plugg. Stora projekt i skolan.
Jobbig dag. Mentorsfrukost på morgonen. 06:19 tåget. Kinesiska förhör. Kunde ej. Natur prov, sket sig. Missade lunchen. UF-möte. Åkte hem med 18:38 tåget. Sjukt slut i huvudet. Kommer hem. Innanför dörren ligger militärkläder som Tobbe (Rickards kompis) har varit här och lämnat. Lycklig igen. Halloween fest på lördag. Där låg allt framför mig. Byxor, skärp, keps, t-shirt, tjocktröja, färg till ansiktet. Så underbart. Allting kommer direkt från militären. Kommer bli coolt. Behöver bara ett par skor. 
 
Idag var sista skoldagen denna veckan så nu har jag lov. Så underbart !! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0