LOOOOOVVV

Sitter i min fåtölj med datorn nu. Har precis duschat. Har jobbat i Sjöbo idag. Stod i munkvagnen. Där var typ lagom mycket folk. Stod tillsammans med en cool kille så tiden gick ganska snabbt. Det känns alltid typ konstigt i kroppen när man har jobbat. Man känner sig typ sliten men på något sätt så gillar jag ändå känslan. En känsla att man har gjort nytta. 
 
Detta lovet börjar ganska drygt. Först jobbar jag (ingen sovmorgon) och imorgon ska jag skriva högskoleprovet (ingen sovmorgon). Men på söndag. Då jäkla ska jag sova eller ja älsklingen ska väl åka hem vid 12 tiden. Så jätte länge får jag väl inte sova. Men ändå. 
 
Saker jag ska göra under lovet: 
 
Idag- Jobb
Lördag- Högskoleprovet, halloween fest på kvällen. 
Söndag- Sova, lämna Jenny på stationen, plugga engelska. 
Måndag- Plugga, klippa mig (förhoppningsvis)
Tisdag- Emporia med mamma. 
Onsdag- Plugga, träna på frukosten. 
Torsdag- Plugga, (tvätta bilen) 
Fredag- Plugga, Träffa Jenny
Lördag- Plugga, Träffa Jenny
Söndag- Frukostparty med mina breeesss !! 
 
 
Det är min planering i stora drag. Men ska ju trycka in träningen med och förhoppningsvis lite andra spontana träffar med mina brees !!! 
 
Nu ska jag äta pasta. Sen är det snart dags för bingen. Är helt trött !!
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0