Ångest

Igår morse så åkte mina föräldrar iväg till Tyskland. Så på morgonen hade jag hög musik och dansa loss. Fredagskänslan var på topp. Hade bara danska som vanligt och ett tag efter jag hade kommit hem så körde jag upp för att hämta min fina flickvän vid stationen. Hon hängde här till det var dags för mig att åka iväg till förfest hos min kompis Robin. På centralen åkte hon vidare till Kstad och jag mötte upp Fredde. Freddes pappa kördes oss till Robin. Hos Robin var det bara vi tre. Vi satt runt ett bord och drack oss fulla på ungefär en halvtimme haha så sorligt. Sen tog vi bussen till festen. 
 
Det var kul på festen men har haft roligare kvällar. John de sohn var riktigt bra, spelade härlig musik och fick igång alla. 
 
Idag vaknade jag upp med värsta huvudvärken och har haft fet ångest. Vaknade inte jättte sent men efter att ha ätit frukost och sånt så la jag mig i soffan för att se partaj. Somnade i slutet av programmet och sov ett antal timmar. Vaknar upp utan huvudvärk men ännu mer ångest. Är så arg på mig själv. Jag ska ta och sluta festa på ett tag. Det gör ju inget att hela kvällen man festar på försvinner men jag blir så arg när en hel lördag försvinner bara för man är bakfull. Så ja nu har ni hört det. Inget mer festande på ett tag. Får väl se hur detta går. 
 
Lite senare ikväll ska jag hämta Jenny igen. Hon är uppe och firarar sin syster. Sen stannar hon här till på måndag morgon. Hon har studiedag på måndagen så det är chill. Ska bli härligt att äntligen få umgås tillsammans på riktigt. Älskar att vara ensam hemma. Vill flytta hemma från snart. 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen. Ha det bra. 
 
Bye Bye 
Puss 
 
Bjuder på en glad Johan såhär på slutet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0