Livet är en fest och du är bjuden (långt inlägg)

Hej alla coola människor. Tänkte berätta lite kort om det underbara liv jag lever. 
 
De senaste dagarna har jag varit inne i någon jäkla "jag-hatar-mitt-liv-och-är-sjuk-och-trött-hela-tiden". Jag har helt enkelt varit depriemerad ett tag. Jag tror en stor anledning till detta är en jäkla förkylning jag har haft. Förkylningen har dessutom gjort att jag har varit lika trött som en 70 årig pensionär. Vilket har gjort att jag har sovit bort många timmar. Detta har resulterat i att jag inte har pluggat särskilt mycket och haft väldigt mycket ångest. Dessutom har jag behövt göra en del val de senaste dagarna som har givit mig mycket beslutångest och stora tankar om vad jag vill göra med mitt liv. 
 
Men idag känns allting mycket bättre. Jag kom hem från skolan och hade ändå ganska mycket energi kvar. Min hals är fortfarande dålig men det känns som den blir bättre. Jag går inte runt och tänker i negativa tankar längre utan har positiva tankar i mitt huvud. En anledning till detta tror jag beror på att helgen närmar sig. Dessutom när vi kom till skolan idag så hade de satt upp lappar om att vi ska ha utprovning av studentmössor nästa vecka. Jag blev taggad på studenten direkt. 274 dagar kvar !!! 
 
En annan sak som med är skön är att jag har tagit ett beslut. Haha jag är människan som är född med världens största beslutångest. Men har i alla fall funderat ett tag på om jag ska hoppa av engelska C eller stanna kvar. Och nu har jag bestämt mig att jag stannar kvar. Skönt att tagit beslutet för nu kan jag börja satsa och slipper ha ångest för det. 
 
Dessutom fick jag ett nytt val nu i slutet av dagen. Vi fick information om estetisk verksamhet. Vi får välja mellan: Musik och sång, Dans, Teater, Bild och form, Estetiskt projekt och foto. 
 
Självklart blir mitt första val foto. Men saken är den att det ligger på måndagar klockan tre. Och vi slutar klockan 12 på måndagar. Är det värt att ha en tre timmars håla på måndagen för att få ha foto? Eller ska man istället ta estetiskt projekt och skriva noveller och slippa den där hålan på måndagar. AAAAHHH blir galen. Men tror ändå att jag kommer välja foto. Jag kan plugga på hålan. Lika bra som jag kan plugga hemma. Ja så får det bli. 
 
Ska bli skönt med helg nu. På fredag ska jag på någon inspark. Tror det var borgars och petris. Sen på lördag åker jag upp till Kstad för att hälsa på mitt hjärta. Vi har en månad tillsammans på måndag. Helt sjukt vad tiden har gått snabbt. Ska bli underbart att få träffa henne. Har saknat henne sjukt mkt den senaste tiden. Dessutom ska jag träffa hennes ena kompis för första gången. Ska bli kul !! 
 
Men nu ska jag göra en To-Do list över vad jag behöver göra. Sen är det nog dags för middag. 
Förlåt för långt inlägg.  Bjuder på en bild bara för det. 
 
Känner att vi borde ha en DTM kväll snart :D Hade varit niiiiiiiice !! 
 
Bye Bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0