Thursday

Mentorsmiddagen igår var väldigt trevlig och rolig. Hamnade bredvid Lina så det var kul att man fick bredvid någon man kände. Höll en presentation om vårt företag med och det blev uppskattat så det känns bra. 
Idag har inte varit så farligt jobbigt. Men är riktigt sliten efter denna veckan, har inte blivit många timmars sömn denna veckan. Längtar till på söndag. Då jäklar ska jag ha sovmorgon !! 
 
Sitter och skriver på mitt arbete nu som ska in imorgon. Vet inte om jag ska till skolan imorgon eller om det är bättre att lägga tiden här hemma och skriva istället. Sen så kommer även Jenny imorgon och på lördag är det dags för jobb. På söndag ska jag chilla och kanske plugga lite. Vi får se. 
 
Tänkte försöker träna idag med, har bara tränat en gång denna veckan än så länge. Så känner att det är dags för en omgång till, idag är det dags att kötta ryggen och bicepsen. Ska bli skönt !! 
 
Imorgon ska jag till tandläkaren med och sen måste jag ringa frisören och boka tid. Börja få långa lockar nu. Känner verkligen att det är dags. 
 
För övrigt så längtar jag sjukt mycket till studenten. Hela den dagen ska bli så underbar !! Bara gå helt loss, hahah !! 
 
Men nu tror jag vi ska äta. Vägde mig imorse och trodde äntligen att jag skulle nå mina 90 kg eftersom jag var så nära för förra veckan. Men nä !! Istället har jag gått ner ett kg. Fuck that !! 
 
Med de fina orden så säger jag hej då !!
Bye !! 
 
Random bild på mig själv i London. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0