Torsdag

Har precis kommit hem från skolan. De har ändrat vårt schema på torsdagar så att jag kan ta ett tåg senare på morgonen och ett tåg tidigare på eftermiddagen. Så jäkla nice !! Dock så har vår lunch blivit lagom stressig. Men skit i det. Har tagit lite fina bilder såhär innan jag sätter igång att plugga. Mormor och Morfar kommer och äter middag vid halv fem tiden. Gott med mat. Äter massvis nu. Imorse stod vågen på 83 kg. Nu är det bara uppåt som gäller. Ingen annan väg. Detta ska gå !!
 
 
Sitter och äter kesella med hallon. Ganska gott och massvis med proteiner. 
Har fått hem ett spel (kan inte stava namnet) som jag köpte billigt. Har tyvärr inte hunnit spela det. Vill spela. 
Men istället för att spela så pluggar jag. Duktig kille. Men fy fan. Hatar att läsa om kroppen. Är så känslig. Mår illa hela tiden :P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0