Update

Skola idag från 10-13. Höll på med UF hela tiden. Och nu är det skönt att vi började tidigt så att det inte blir så stressigt såhär mot slutet. Ska in en liten snabb runda till skolan imorgon. Ska bara fixa en underskrift från en lärare. Känns så onödigt att åka in men jag måste ha det :p Men så farligt är det ju inte.
Sen har jag städat resten av dagen. Har dammsugit i hela huset, dammat mitt eget rum och torkat golvet i köket och hallen. Skönt !! Det var helt äckligt överallt innan. Nu känns det mer som vanligt. Har varit och ätit middag hos F och F med. Börjar tröttna lite på det. Känner för att laga min egen mat. Men har så svårt för att säga nej. Farmor blir så besviken då.

Men det är idag och imorgon. Sen så är det donken och kstad i helgen.

Nu ska jag chilla lite i soffan.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0