Väntar på att vattnet ska koka ....

Spaghetti och kättförssås står på menyn idag. Ska bli smarrigt. Sen måste jag plugga Engelska ikväll. Redovisning imorgon. En hel timme. Tur att den nya läraren kortade ner det från två timmar. Men vi är tre stycken så jag har typ bara 20 min. Men ändå ... 
 
Sen är det äntlgen helg !! Denna jobbiga vecka ska äntligen få ett slut. Eller ja det blir en del plugg i helgen med men det är nog chill. Längtar till DTM night i alla fall. Pizza :D 
 
Fick reda på ett grupparbete !! Nu hatar jag grupparbete mer än någonsin !!! Vi var fyra stycken i gruppen så är där en dum jävel som har kopierat en bit av sin text från en hemsida. Så har han inte skrivit att det var ett citat så nu tror läraren att vi har fuskat. Hade fått MVG om det inte hade varit för den f''''an !!! Fick i alla fall VG+ men bajs ändå!! Är bara en kort kurs så har inte så många uppgifter att prestera på !! Nu ska jag ta hand om min pasta. 
 
PUSS PISS SKIT BAJS 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0