Week 5

Lämnade precis Jenny. Det har varit en härlig helg. Åt hos farmor idag igen. Haha hon bjöd mig och Jenny på middag. Har ätit hos henne i princip hela veckan. Lagar aldrig middag. Både skönt och tråkigt. Ibland vill man ju bara vara med sig själv. Men ibland så är det skönt att slippa laga middag.
 
Vecka 5 står runt hörnet och det är ganska skönt. Vecka 5 innebär skidresa för alla som vill, men det är i princip bara ettor som resor och några tvåor. För treorna så innebär vecka 5 UF arbete och Projektarbete. Men det är skönt för vi har inga vanliga lektioner under hela veckan. Såhär ser veckan ut än så länge:
 
Söndag (idag): Inlämning av UF (igen) (Har inte börjat än) 
Måndag: Studiedag (Tänkte städa)
Tisdag: Respons på UF så kommer att åka in till skolan. Kommer nog stanna ett tag på skolan och jobba med UF.
Onsdag: Fortsätta jobba med UF hemma ifrån. 
Torsdag: Vallåsen för de som vill. Jag ska inte dit. Kommer nog vara ledig denna dagen. 
Fredag: Studiedag. Inlämning av UF på riktigt. Nu ska allting vara top notch och det gäller att få ihop de sista detaljerna. Johan Glans på kvällen. Längtar. 
 
Får väl ta och sätta igång med arbetet nu. Kommer nog jobba halva natten. Men kan trösta mig med sovmorgon imorgon. 
 
Bye Bye
 
Bjuder på en bild från min fotoläxa. Temat var vinter. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0