Jag lever ..

Jo tack jag lever. Tog ju studenten i fredags och sen dess har jag legat i sängen och deppat. Var fruktansvärt sliten så har sovit väldigt mycket, har totalt vänt på dygnet. Har försökt titta bort när jag har sett att kompisarna la upp bilderna från studenten, försökt förnekat att det inträffade. Ville så gärna att det inte skulle vara över så jag försökte leva under en sten i två dagar. Men nu har jag vaknat till liv och tagit tag i mig själv. Städade igenom hela mitt rum idag och nu har jag precis duschat, har även kollat en del på jobb. Känner verkligen att det är en nystart nu och jag är taggad för nya saker. På lördag börjar jag jobba och sen kommer jag jobba i princip varje dag, veckodag som helg i alla fall tre veckor. Sen kanske jag är ledig någon måndag där någonstans. Får se hur jag gör på midsommar, vet inte om jag ska vara ledig på fredagen eller om jag ska jobba. Ikväll ska jag i alla fall med Ida till Ystad för att handla lite godis. Blev så sugen på hemmakväll godis. 
 
Tänkte även uppdatera denna bloggen lite oftare, så jag tänkte mig ett inlägg varje dag fram till på fredag. Det låter väl som en bra deal ? Good !!
 
See yah !! 
//Killen som nyss har tagit tag i sitt liv och fjällar så det ser ut som om jag har mjäll på hela kroppen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0