Kvällsläsning

10 timmar spenderades i skolan idag. Lagom drygt. Hade mentorsfrukost på morgonen och X-tra matte på eftermiddagen. Fick IG på senare förhöret så känner att jag kanske borde ta matten på lite mer allvar haha. Så nu räknar jag matte varje dag !!
Det är väldigt mycket i skolan just nu. Många stora projekt igång samtidigt. Men på något sätt så ser man ljuset i tunneln och dessutom att vårkänslorna har kommit har gjort att jag faktiskt är taggad för skolan. Det känns helt konstigt men tycker det mesta är kul och kämpar på hårt utan att känna mig helt slut och uttråkad.

Skippade träningen idag för att jag var så trött och kör träning torsdag, fredag istället.

Helgen kommer bestå av plugg och mys. På fredag ska jag bara slappa i soffan. På lördag kväll kommer Jenny så ska vi se melodifestivalen och sen sover hon här till på måndag morgon för hon har studiedag och jag har sovmorgon.

Nu är det dags för lite kvällsläsning.
Bye bye !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0