Bra bra helg

I tisdags så fick vi reda på våra tentor som vi gjorde för tre veckor sedan. Jag fick ett D !! Jag klarade alltså min första tenta !! 70 % i Sverige failar på sin första tenta, men inte jag höhö. Ja jag är lagom stolt om ni inte märkte det. Ja vi få betyg A-F som ni kanske märkte. Sen i torsdags hade vi tenta nummer 2 som handlade om organisation. Var jätte konstiga frågor tyckte jag men vi får hoppas att jag klarade den. Tar ju tre veckor innan man får svar. Segt !! Sen börjar vi inte vår nya kurs förrän på måndag. Alltså har jag för första gången sen jag började haft en hel helg ledig. Har inte haft någon press på mig från skolan överhuvudtaget och det har varit obeskrivligt skönt att bara slippa tänka på skiten. Slippa få dåligt samvete när man ligger kvar i sängen på morgonen. Bara njuta. Helgen har varit riktigt jäkligt underbar. 
 
Efter tentan så mötte jag upp min flickvän så gick vi och åt på en restaurang i Malmö. Mysigt. Sen åkte vi hem och kollade på någon film på netflix (har nyss skaffat igen, impulsköp). På fredagen segade vi i sängen, tog det chill och sen på kvällen hade vi romantisk middag med tända ljus här hemma. Gooollligt !! 
 
Efter vi hade ätit så tog vi tåget tillsammans till Malmö. Jenny åkte vidare till Kristianstad och jag mötte upp Robin och Fredde för att ta några öl på O'learys på Entré. Blev ju några fler öl än vad vi kanske räknade med och jag kommer ärligt talat inte riktigt ihåg hela kvällen. Men jag vaknade i alla fall upp på robins soffa dagen efter och sen tog jag tåget hem till Skurup. Tvättade, åt, tittade på idol, diskade och spelade tv-spel. Sen åkte jag till Oxie för att mysa till det med filmkväll. Det var robin (igen), hans flickvän och hennes kompisar. Jag och Robin låg på soffan och kvinnorna fixade middag och cupcakes. Körde hem lite efter midnatt. 
 
Nu är det söndag och jag har ätit middag hos farmor, fast det var frukost för mig eftersom de äter så tidigt. Haha. Sen håller jag på att göra mat till veckan nu, kommer sluta sent hela veckan så gör massa matlådor som jag kan ha i veckan. Har precis varit och tränat med. 
 
Kanske ska säga att mamma och pappa är i Tyskland i två veckor, det är därför jag måste göra maten själv och sånt :P 
 
Haha de sjukaste på hela kvällen var när jag ställde mig utanför donken på triangeln kl 01:10 och viftar med händerna. (10 min efter de har stängt) Jag vet inte varför jag gjorde det men skit samma. Det kommer en kille som är kvar  i köket gående mot oss och Robin och Fredde tror han ska skälla ut oss så de springer iväg. Jag står kvar och får två stycken big mac. Haha så kul !! Jag bara: jaha tack!! Så var nattmaten fixad !! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: your brother from another mother that lives in america

HAhah, Johan, jag saknar dig!! "blev några fler öl än vad jag trodde".. ta det lugnt nu ;) Grattis till tentan!! Så skönt att du klarade den, och är det skönt att vara ensam hemma nu när mor och far är i tyskland?

2013-10-22 @ 02:11:29

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0