Världens sämsta bloggare

Känner att min blogg är lite aktiv just nu. Men det har varit lite rörigt de senaste veckorna. På vardagarna har jag försökt hängt med i plugget och försökt fixa alla jäklar inlämningar. Sen på helgerna har det mest varit fest hela tiden. Det är väldigt mycket fest med lundakarnevalen just nu. Men igår var jag ute i Malmö. Lundakarnevalen ska jag göra ett eget inlägg om tänkte jag så ska jag försöka förklara vad det innebär. 

Igår så var det ProCivitas Homecoming. Och ja det är väl precis vad det låter som, alla gamla elever som någon gång har gått på Procivitas i Malmö fick återvända om de ville. Så jag drog dit med några kompisar, det var trevligt, vi var nog bland de yngsta där, vissa såg jätte gamla ut. Men det var i alla fall massa champagne (lite för mkt) haha, tilltugg och super goda jordgubbar. Jätte trevligt !! Sen efter det så drog vi vidare till olearys. Spelade lite bowling och drack lite öl. Nice !! 

Idag så är jag ensam i lägenheten för Jenny har dragit till Kstad. Men ska ändå själv ta tåget till Ystad snart för att fira min morfar. Sen ikväll ska jag försöka plugga. Wohoo !! Har typ inte alls pluggat denna veckan och har fede ångest över det !! 

Ha det bra så ska jag försöka uppdatera snart igen :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0