Ibland bara flyter det ...

Idag var jag inte i skolan för skulle iväg på ett möte och äta lunch med UF. Vi skulle diskutera ett lite minijobb som jag ska ha under våren. Allting gick bra och jag är helt taggad nu. Jag ska arbeta som inspiratör och åka runt på olika gymnasieskolor och berätta om hur det var när jag drev UF företag och vad det egentligen innebär att driva ett UF företag. Det ska bli hur kul som helst även om det såklart är lite småläskigt. Alltid lite nervöst att prata inför massa människor men har utvecklats enormt på den punkten. Så det ska nog gå bra, har nog ändå ganska lätt för det jämfört med många andra människor. Sen har jag ju alltid haft en liten dröm om att bli lärare en vacker dag så nu får jag leva ut den lite. 
 
Sen efter det så tog jag en fika med Jenny och sedan åkte vi iväg till IKEA och Jysk och lite annat för att kolla sängar och det var skoj men fett jävla overkligt. Så många gånger jag har gått runt på IKEA och tänkt ... att när jag flyttar hemmifrån ska det få bli så kul att inreda och gå runt här och testa olika saker och sen köpa de på riktigt.
 
Vi testade sängar och när vi log där så kändes det fett weird. Tror jag tänkte typ tusen gånger att jag ska bli sambo, kvittar hur många gånger jag säger det. Jag förstår ändå inte det, men det känns otroligt bra. 
 
Nu ikväll ska jag iväg med Robin och Fredde och festa lite. Ska bli kul även om jag är trött och kommer förmodligen bli packad direkt. Vi tänkte dra till hipp. Var längesedan jag var där så det ska bli kul. Sen vet jag inte hur jag kommer hem men det är en annan sak ;) 
 
Ha så kul i helgen. 
En kille som är hög på livet 
 
Dagens lilla problem: Johan kan inte sätta upp sitt eget hår i hästsvans och det är dock lite irriterande. Behöver lite kvinnlig hjälp här. Hade så gärna gått ut med hästsvans ikväll. Inte för luggen räcker hela vägen bak. Men det där bak i alla fall :P 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0