Plööööögg

Sitter här och pluggar och känner mig så fruktansvärt FAB!! Lite som en prins som har diamanter på allt han äger typ ... Anledningen är min fin fina penna som jag fick av min sis Julia på andra sidan gatan. 

För övrigt är väl detta allt jag gör om dagarna nu!! Pluggar !! Jag vet att ni är förvånade. 

Har börjat få lite ont i magen. Ska in på lägenhetsvisning i Lund om ett par timmar. Blir alltid så nervös men vet inte varför !!
Dessutom är jag liiide trött på att leta lägenhet. Har mailat typ 20 lägenheter och fått svar från en. Känns bra !! Vad gör jag för fel? 
Är det bara för att min mailadress är: pedofilen_gillarsmåbarn_haråktfängelseåttagå[email protected]

Eller så är det bara för att jag skriver att mitt smeknamn är fritzl. 

I vilket fall som helst så hoppas vi på att det är en fin lägenhet. Sen kidnappar jag Jenny så får hon sova här ikväll. Mamma och pappa och C har åkt till Växjö så det är ganska lugnt och skönt här !! Dock kommer M och P hem ikväll igen någon gång :p 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0