Malmö

Sitter här nu och är ganska trött .. eller jaa mer än ganska trött. I alla fall så bar det av till Malmö idag vid 9 tiden. Första stoppet var på Entré och där handlade jag två T-shirtar tror jag. Sen hittade jag tyvärr inte mer. Men nästa stopp blev i alla fall gågatan och där inne blev det en till T-shirt men hitta ett par skit snygga nudie jeans också men dom fanns såklart inte i min storlek men sen när jag kommer hem har min bror köpt dom i den storleken jag behöver. Surt !! Jaja sen åkte vi till Jägersro center för att hälsa på pappa som står där och säljer munkar. Så åt vi middag och sånt där med. Innan vi åkte vidare till Elgiganten där lilla jag kolla på mobiler. Men kan inte riktigt bestämma mig !! Vilken tycker ni ??
Den första är typ 1500 kronor dyrare än den andra men jag gillar den första mest. Problem !!





Ohh jag har sånt problem !! Men det löser sig hoppas jag =)

PUSS OCH KRAM SKUMBANAN


Kommentarer
Postat av: elin

ta den första johan!!!!!!

2009-04-09 @ 22:59:02
Postat av: Svar: Elin

Jaa jag vill ha den men det är skit att den kostar vad den kostar :(

2009-04-10 @ 00:50:16
URL: http://blahimmel.blogg.se/
Postat av: linnéa

min kompis har den första & den är inte fin på insidan tycker jag, och det är insidan som räkas hahahah fattar du? jag är knäpp >.<

2009-04-10 @ 17:49:40
URL: http://hhardcandy.blogg.se/
Postat av: Svar: Linnéa

Haha du är lite smått galen ;)

2009-04-10 @ 18:24:57
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0