Nummer 90

Jaa det blev ingen glass som jag skrev innan för när vi kom till affären var vi inte sugna längre så vi köpte vars en Loka och en Läkerol. Jaa godare än glass var det i alla fall.

Men nu tänkte jag berätta lite om kyrkan idag.
Jaa det var ganska drygt men inte så som jag trodde det skulle vara. I alla fall så i slutet när vi satt i kyrkan så är där en Tant som är ledare för en grupp Ally eller vad hon heter säger att vi ska gå i kyrkan. Tre gånger under påsken. Men alla andra har sagt att vi får välja en. Så alla blev helt förbannade men vi sa inget till ledarna. Men sen när vi kom hem sa jag till mamma och hon försökte ringa en ledare men hon svarade inte. Men ett sms löste det hela sen så nu ska vi bara gå en gång !! Skönt !! =)



Kanske inte världens bästa bild men alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0