Planering

Jag är väldigt seg på att uppdatera men så kan det bli ibland när allt ska hända samtidigt. I alla fall så känns det att det är vår ute nu och I love it men vill ha sommar ... haha blir typ aldrig nöjd. Men vad skönt med lov och bara släppa allt.

Jaja nu är det som det är och det känns som imorgon är den stora dagen eller något .... haha nää kanske inte riktigt men jag har sån kalender och den är ganska stor om man jämför med en liten. Och hela sidan är full.

Det första som händer imorgon som inte brukar hända är att vi har sovmorgon för samlingen är inställd. Sen så ska vi ha matte prov .. vilket inte gillas så mycket men det får väl gå. Sen så ska vi på något möte inför tyskland resan. Jaa vi är där Pontus , Simon och jag.

Men i alla fall sen så typ innan lunch så slutar min skoldag för då ska jag in till Ystad och kolla mitt öra hos doktorn. Sen på kvällen ska vi fotas med Konfan. Haha shit vad det blev mycket men där har ni min dag i ett blogg inlägg. Haha nä men nu väntar TV så vi ses =)

Puss och kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0