Snabbt ... som vanligt

Ja det får bli ett snabbt inlägg som vanligt. Ja har då precis kommit hem från den grajen på gummifabriken. Det blev som tur var inte så sent som dom hade sagt. Jaja min dag har i alla fall inebärit lektioner, pizza och sv-projektet nu på slutet. Det var faktiskt roligt att gå men fy f*n vad nervös jag var innan... Haha jag gick som snobb och fjortis. Haha dom andra sa att det gick bra men ja glömde bort en sak så tyckte inte likadant. Men men ganska bra blev det. Riktigt mycket folk var där i alla fall kanska typ 80 pers kanske inte låter mycket men i den lokalen var det fullproppat. Jaja nu ska jag duscha och kolla på tv .... skriver lite imorgon. =)

PUSS OCH KRAM SKUMBANAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0