Helgen

Väldigt fullt upp har det varit den sista tiden. Därför har det varit dålig uppdatering. I helgen så var det full rulle hela tiden.

Fredagen bestod av akuten och ett kalas men det vet ni redan. Det blev väl ett ganska lyckat kalas. Jag var väldigt trött så jag var inte på mitt gladaste humör men jag blev glad för alla presenter. Det blev i alla fall en del presentkort så nu ska här handlas kläder. Jag fick även The sims 3 fast jag fick inte det. Jaa det får ni klura på ;)


Lördagen bestod av lite HK-läxa på morgonen sen bar det av till Malmö för att se Jesus Christ Superstar med konfa. Den var väl ganska dryg. Men vi kom igenom det hela. Det roligaste var när vi skulle till donkan och virrade rundor i hela Malmö. Sen när vi kom hem vid kvart över 5 tiden så blev man hämtad sen var det racka vägen till Ystad för att fira min Morbror.

Söndagen bestod av dryg kyrka den första timmen sen rolig läsning efter det. Typ till 3 tiden. Sen bli hämtad och åka i överpackad bil till min kusins kalas. Så det har blivit en hel del kalas i helgen men det är bara för alla fyller år vid denna tiden. Ja jag glömde att berätta att jag fick fler presenter på Söndagen för det är ju min födelsedag. Det blev en kameraväska, en ipod och ett presentkort. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0