Snö lördag

Jaa nu sitter jag här och klockan har precis slagit över till tolv. Borde egentligen gå och lägga mig men man kan ju inte alltid göra vad man borde. I alla fall så har jag typ bara gått runt och slappat hela dagen och det har varit jätte skönt. Man får ju njuta lite av dom sista dagarna nu. Fast lite duktigt har jag faktiskt varit för jag har gjort matte idag. Jaa ni får lov och kalla mig stud. För vad ska man annars kalla någon som gör matte på ett jullov. Men det behövdes verkligen ligger lååååångt efter men det kan bero på att jag var riktigt trött på allt som hette skola dom sista veckorna i skolan innan lovet. Och då hamnade jag efter men det ska jag ta igen.

Jag tänkte på ordet stud är det negativt eller positivt ?? Ordet tjock med det är likadant är det negativt eller positivt ?? Stud fattar ni säkert varför det kan ha olika betydelse. Men tjock det kan ju båda vara bra och dåligt. När jag får höra att jag är tjock så vet jag inte om det är positivt eller negativt. Dom flest tar det som något negativt men varför det ??

Jaa ni ska inte behöva höra på mina "väldigt intressanta" tankar så jag slutar här och går och lägger mig i mitt tillfälliga rum hoppas mitt riktiga rum är klart snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0